29 czerwca 2009

Do Eweliny...

tak jak obiecałem odpowiadam Tobie na zadane mi po koncercie pytanie :
jakie jest najpiękniejsze i jakie jest najsmutniejsze miejsce ...
Miejsce najpiekniejsze to ... książka
Miejsce najsmutniejsze ... miejsce gdzie nie ma ksiazek oraz ludzka arogancja i ludzka głupota na równi
ale Tobie zapewne chodziło o miejsce geograficzne.
Tak jak mówiłem to najpiękniejsze jest indywidualnie okreslone. Może to być nawet dworzec w Kielcach , choć szczerze watpię...
Najsmutniejsze miejsce lepiej nie zaczynać szukać gdyż może się okazać , że wyliczanka nie ma końca ...
Gdyby Ci chodziło o miejsce najbrzydsze to zapewne jest nim moje biurko ze swoim dizasterskim charakterem , ale cóż ...biurko komika , tak brzydkie , że az śmieszne.
Pozdrawiam Cię .
Stefan

1 komentarz:

meggie pisze...

zgadzam się w 100% - miejsce gdzie nie ma książek musi być jakim koszmarem! możecie się śmiać ale ja zawsze po przebudzeniu spoglądam na swoją biblioteczkę i zastanawiam się po którą książkę sięgnę dzisiaj:)